Monday, April 1, 2013

Mons ja Jenette

Kuna mind eelmisel õhtul Ghlinist ära ei lastud, siis sain järgmisel päeval Monsis hängida. Teised läksid linna jalutama, mina linna ümber, sest kesklinnas polnud midagi otsida.
Selle asja seest tuli aare leida. Ei õnnestunud. Oleksin pidanud pikem olema või suutma ronida.

vaade aarde juurest


raekoda
ja allpool selle naabrid







raudteejaamas


ei olnud nämm

raudteejaam täitsa kinni

Ei meeldinud Monsi aarded. Pealegi enamust ei leidnud. Mitmel juhul oli üsna selge, et aaret peitvat objekti pole olemaski või on koordinaadid väga valed. Ühel juhul kleepus külge väga tüütu mugu, kes arvas, et mu narkodiiler on  mulle pakikese kuhugi peitnud ja ma otsin seda. Vahepeal läks ära ja tuli jälle tagasi ja ei jätnud mind rahule ja otsida ma tegelikult ei saanudki.

Jenette


entree kuhu?

karneval oli läbi

tädid andsid kommi

uksekäärid











No comments:

Post a Comment